.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجازي اعلام كرد:
كارخانه كمپوست زباله تنكابن با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته مي شود
 كارخانه كمپوست زباله تنكابن با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته مي شود

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-رئيس هئيت امناء موسسه بازيافت استان مازندران در بازديد از محل ساخت كارخانه كمپوست زباله در تنكابن اظهار داشت:با همكاري سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران ، شهرداري تنكابن و سرمايه گذار بخش خصوصي كارخانه كمپوست زباله در شهرستان تنكابن ساخته خواهد شد.

مديرعامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران يادآور شد:سازمان همياري شهرداريهاي مازندران و موسسه بازيافت استان در جهت هر چه سريعتر عملياتي شدن ساماندهي مشكلات حوزه پسماند همه شهرداريهاي مازندران آماده خدمتگذاري است.

سيد علي حجازي تصريح كرد:زباله مشكلي ريشه اي در استان سرسبز و گردشگر پذير مازندران است كه با همت مسولين ارشد استان در جهت  تخصيص اعتبارات در آينده نزديك به فرصت تبديل خواهد شد.

وي با بيان اينكه شهرستان تنكابن منطقه اي توريست پذير است ادامه داد:در مناطقي كه خداوند زيبايي را بر بندگان خود تمام كرده است به علت حضور مسافران و گردشگران توليد زباله افزايش يافته و مشكلات زيادي را براي شهرداران به وجود مي آورد.

مدير عامل سازمان همياري شهرداريهاي مازندران  با بيان اينكه فرهنگ سازي در حوزه پسماند اثرگذار است افزود:فرهنگ نظافت و پاكي در دين اسلام فراوان توصيه شده است كه با رعايت آن شهري زيبا خواهيم داشت.

حجازي ادامه داد:سازمان همياري شهرداري هاي مازندران با رويكردي جديد جهت خدمت رساني و همياري همه شهرداري هاي استان مازندران در بخشهاي مختلف كاري آماده همكاري است كه در حوزه پسماند نيز برنامه هاي جامعه اي  را  ارائه خواهد داد.

رئيس هئيت امناء موسسه بازيافت استان مازندران طرح تفكيك از مبدا زباله را مثبت ارزيابي كرد و اذعان داشت:براي عملياتي شدن طرح تفكيك زباله از مبدا نياز است كه اين طرح با آگاهي بخشي به شهروندان از منزل انجام پذيرد تا از اين طريق طرح با موفقيت به سرانجام برسد./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.